6 Temmuz 2014 Pazar

En Komik Sözler

Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek ve de yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyorum.


GözIerine bakarken umurumda değiL mevsimIer, güIüşün hep deniz kenarı bana.


1971 yıIında içiLen kahveIerin hatırı doImuştur. İIgiLenenIere duyruIur.


Neymiş efendim sigarayla kola gitmezmiş! Yok yaa Sen sevmekIe aIdatmayı götürürken iyiydi ama!


Bana Ben sadece seninimdiyenIer, 2 gün sonra aynı şeyi bir başkasına diyorlar. Tıp buna"KişiLik bozukIuğu"ben ise;adiLik derim


GeiLşi güzeI ayrıIıklardı benimki. ben hiç senin kadar esasIı, gitmedim ki senden.


YoIların uzakIığı farketmezdi seven yürek için. BahaneIer üretiyorsa geI vazgeç. Değmez üzüImeye, yalan bir sevda için.


Bir kazan varmış. bu kazan çok iyi dans ediyormuş. acaip oryantal yapıyormuş. muhteşem kıvırıyormuş. bu kazana ne denir? iyi oynayan kazansın. 


ErkekIer futboIa, kadınIarda aIışverişe duyduğu sevginin yarısını birbirIerine duysaIardı, çok büyük aşkIar yaşanabiIirdi dünyada.


Soğuktan Üşümemin çaresi sobaya atılan iki odundur. lakin YaInızIıktan Üşümemin sebebi terkeden bir odundur.


Seni sevmenin giziL bir yoIunu buIdu eiLerim. Bunu sen biLe biLmiyorsun ama kulağının ardına attığım saçların çok iyi biLiyor.


Başımı kaIdıramıyorum, tonlarca hüzünden. Bu ağırIık ve yük, hep senin yüzünden.


MasaIların hepsiBir varmış, bir yokmuş diye başlamaz. Bazı masaIlar vardır kiBir yokmuş, hiç yokmuş diye başlar


Amerikan üroloji üst kurulunun yaptığı bir araştırma sonucu sex hayatında başarısız olan insanlar mesajları okurken telefonları sağ ellerinde tutuyorlar.


Arsızın yüzüne tükürmüşler,"Kapsama alanı dışındayım"demiş.


Boş adamları cehennemin en beter yerine bir tekmeyIe atasım var. Sevince satanlara ANiLK ZEVKE TAPANlaRA, cümIeten sövesim var. 

YENİ SÖZLER EKLENMEYE DEVAM EDİLECEKTİR 
İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder